Max Factor Mastertouch Under-Eye Concealer - teszt

Még a bloggerina verseny nyereményei közé választottam őt, azóta jócskán volt alkalmam kipróbálgatni és véleményt formálni róla. A neve alapján egy szem alatti sötét karika elfedő korrektor, míg a hivatalos angol nyelvű honlapon már bármilyen bőrhibára használható korrektor és az itthon Max Factor hivatalos sminkese Adri még pluszban a szemhéjra is használja bázisként. A sötét karikákról nincsenek tapasztalataim, mert még mindig nincsenek sötét karikáim (na mondjuk nem is hiányoznak), de ettől függetlenül kipróbáltam szemkörnyékre is és nagyon finom, könnyű textúrának köszönhetően kiválóan alkalmazható erre az érzékeny területre. A fedőképességét a nózikám piros környékére próbáltam ki és nem kellett csalódnom, nagyon szépen elfedte a pirosságot és a finom textúrának köszönhetően nem szárította ki. Konkrétan allergiásabb időszakomban életmentő... A szemhájbázisként történő használatáról viszont nincsenek pozitív tapasztalataim, nekem sajnos nem volt elég, alig pár óráig bírta a szemfesték rajta. A korrektort egyébként egy kis szivacsos applikátorral vihetjük fel, ennek a közepéből jön ki a matéria, ha megtekerjük a csomagolás alját. Első használatnál nagyon-nagyon sokat kell tekergetni, mire hajlandó valami kijönni belőle... Viszont a kis szivacs dolog nem rossz annyira, persze ujjal ezután is el kell dolgozni meg magába is szívja az anyagot, szóval a végén rájön az ember, hogy ez már a pazarlás kategória. A tartóssága is megfelelő, nekem egész nap bírta a strapát. Szóval egyetlen egy dolgot kivéve nagyon szupi kis korrektorról van szó, tökéletes a fedése, akár pattanásokra is megfelelő, nem szárítja a legérzékenyebb bőrfelületet sem és nagyon finom, könnyen kenhető. A negatívum pedig a mennyisége... Sajnos nincsen ráírva sehol, hogy mennyi van benne és a neten sem találtam sehol, de ha tippelni kéne, akkor azt mondanám, hogy max 4 ml és nekem ez nagyon kevésnek tűnik. Vagy csak a többi korrektoromhoz képest látszik kevésnek, mert azok jóval nagyobbak? Nem tudom, de nekem akkor is levésnek tűnik. Összesen 3 árnyalata van (ez sem valami sok, de általában ez a megszokott), az én hófehér bőrömre a 303-as Ivory tökéletesen jó. Az ára ha jól rémlik 2500 Ft körül van, de nem vagyok benne biztos, szóval ha valaki tudja a pontos árat informáljon légyszi :D!

Itt még végig látszik az átlátszó részen a korrektor...
...most kb a feléig van és 1 hónapja ha használom... :(
Az érintetlen applikátor.
Így jön ki belőle a cuccos.
És ilyen maga a korrektor.


Értékelés:
  • termék: 8/10
  • használat: 5/5
  • csomagolás: 3,5/5
Összesen: 4es. Maga a korrektor szuper szerintem, csak a mennyisége meg a csomagolása nem annyira... Ettől függetlenül lehetséges, hogy ha elfogy ez, akkor pótolni fogom :D.

A terméket tesztelésre kaptam a Primőr Kft-től. Ez a tény abszolút semmilyen mértékben nem befolyásolja a véleményemet. 

25 megjegyzés:

  1. Nekem sajnos annyira fekete karikás a szemem, hogy ritkaság számba megy...
    Az egyetlen, ami eddig jó volt, az az essence stay all day 16h hosszan tartó korrektor. Az valami isteni!!
    Ég és föld a szemem azzal, és nélküle.
    Hülye fejemmel sokszor elfelejtem használni, ha csak próbálgatok egy sminkcuccot, de a képeken azonnal kilőni, hol van rajtam és hol nincs

    VálaszTörlés
  2. sajnos ezt az egyet soha nem tudom letesztelni a korrektoroknál... vagyis hát nekem annyira nem sajnos, de azért kíváncsi lennék, hogy mennyire fedi el ez a korrektor

    VálaszTörlés
  3. Örülj neki drága, hogy nem tudod ezt letesztelni:)
    Én vagy 10-15 korrektort próbáltam minimum, de általában, aminek volt fedése, az olyan volt, mintha legletteltem volna a képem :) Ami meg szépen rásimult a bőrre, azon meg ugyanúgy átütöttek a karikák. Az essence nagyon jó, az eddigi legjobb korrekror, amit próbáltam

    VálaszTörlés
  4. *korrektor :) Majd megtanulok ám írni :) egyszer :D

    VálaszTörlés
  5. nem tudom, hogy a Stefan Derrick stílusra hajlamos szemeimen segítene-e, de azért ilyen kevés "anyagot" adhatnának ócsóbbér is.

    VálaszTörlés
  6. Anika: próbálj ki sárgásabb árnyalatú korrektort az alapozó alá, az tompítja a kékes-lilás karikákat :D mondjuk ezt inkább professzionális boltban lehet kapni

    Ayesha: neked szintén akkor ajánlom kipróbálásra a sárgás tónusúakat :D és én is drágállom ezt a kevés anyagot... pedig bevált, de 4000 Ft-ért már kapok MAC-et ami kb 2 évig bírja...

    VálaszTörlés
  7. Lolly, elhiheted, ezen a hupilila sem segítene néha :D Tényleg sok mindent kipróbáltam, főleg kozmetikus koromban, de eddig az említett vált be magasan a legjobban :)

    VálaszTörlés
  8. na de legalább bevált valami :D jó dolog ez az essence akárki akármit mond...

    VálaszTörlés
  9. Az már biztos, nekem ez a kedvenc márkám :)

    VálaszTörlés
  10. Szia Vanda/Lolly?! :D A korrektor most a szegedi Rosmann-ban 1999 Ft. Én még azt hiszem tavaly zsákmányoltam (az egyik Glamour számmal volt összecsomagolva, talán ha 400 Ft volt az egész, nagyon megérte) és még mindig van belőle. Igaz, hogy elég ritkán használom, kb csak akkor amikor eszembe jut, hogy van ilyenem.. xD de én is meg vagyok vele elégedve. Ez az első korrektorom, nem igazán karikás a szemem és (szerencsére) a bőröm sem hajlamos a pattanásosodásra de azért jó hogy van. :) Amúgy már régóta olvasom a blogod, nagyon hasznosnak találom és mindig várom az új bejegyzéseket. Csak így tovább!!
    Ja és még egy kérdés. Most készülök a makeupplaza-tól rendelni egy palettát. Csak nem tudom eldönteni hogy melyik legyen. A 88-as original paletta és a Sleek Storm paletta között vacillálok. Szerinted melyik érné meg jobban ha nem igazán használok nagyon színes árnyalatokat? A Sleeket jól ki tudnám használni de azért mégis csak 88 szín..:D Előre is köszi a segítséget!
    Puszi, Heni

    VálaszTörlés
  11. Juj, ilyenem nekem is volt, ha jól emlékszem 3,5 ml van benne. Ami nagyon kevéske az árához képest...

    Egyébként én is nagyon szerettem, szem alá tökéletes az állaga és az ivory nálam is remekül szuperált, de ennyi pénzért ár/érték arányban nem éri meg nekem.

    VálaszTörlés
  12. Az én karikáimnak meg se kottyan ez a korrektor. Sajnáltam is.:(

    VálaszTörlés
  13. Heni: köszi a dicséreteket és a biztatást igyexem nagyon :D sajnos nekem nincsen CS palettám így nem tudok nyilatkozni az ügyben, viszont a Sleek palettám az nagyon jó (nekem az Acid van, de gondolom minőségben mindegyik ugyanolyan). Én úgy vagyok vele, hogy inkább a Sleek, mert 88 színt nem fogsz kihasználni szerintem... vagyis nemtom :D Na mind1, ha engem kérdezel Sleek :D.

    Tamara: igen nekem is ugye ez a bajom vele... jó ez most nyeremény volt, meg minden, de nagyon kevés van benne az árához képest

    sminkkel: na legalább tudjuk, hogy akkor a sötét karikákra annyira nem jó :D

    VálaszTörlés
  14. Oksi, énis első látásra beleszerettem a Sleek-be. Az egyik régebbi postban írtad hogy banki átutalással fizettél. Mondanál nekem pár szót erről? Mert olvastam hogy lehet úgy is fizetni hogy bemegyek a Ráfázol bankba.. :D de azt inkább kihagynám. Tehát ha OTP-s vagyok akkor simán bemegyek oda és onnan átutalom? Bocsi ha hülyeségeket kérdezek csak még soha nem rendeltem netről.

    VálaszTörlés
  15. Dehogy hülyeség! De simánj benj be az OTP-be tölts ki az átutalási lapocskát és ennyi :D bár még egyszerűbb ha neten keresztül csinálod :D

    VálaszTörlés
  16. Pont jókor jön ez a bejegyzés nekem. Korrektor vásárlás előtt állok, mert van egy, de az már régi, és amúgy is alig használtam, így gondoltam beszerzek egy ujjat, amit használni is fogok. Az essence 3 in 1 korrektorát szemeltem ki magamnak. Van valami tapasztalatod róla? Azért gondoltam arra, mert Dorka videójában láttam és mert több szín van benne így eltudom tüntetni a szem alatti karikákat és a jobb szememnél lévő idegesítő piros foltot is.

    VálaszTörlés
  17. a piros foltocskákra a zöld a legjobb az tény és való, úgyhogy szerintem érdemes megpróbálnod az essence palettát :D ugyan én még nem próbáltam, de eddig nem csalódtam az essence-ben szerintem ez sem lehet rossz, meg ugye jó árban is :D

    VálaszTörlés
  18. Jaja, én is ezért gondoltam rá, meg ha már Dorka is ajánlja, akkor csak jó valamire. Akkor lehet, hogy holnap be is szerzem!

    VálaszTörlés
  19. Sziasztok!
    Nekem is az első ilyen tubus újsághoz volt ajándék - még csodálkoztam is rajta h ilyen jót csomagolnak hozzá, mert az előttem szólóval ellentétben nekem pont a lila karikáimra vált be :) (Sajnos akármennyit alszom, ezek maradnak - a genetika kitolt velem :( ) További kitolás a zsírosodásra hajlamos fedett szemhéjam, ami miatt ugyebár ez élből megbukott nálam annak tekintetében, hogy szeméjpor alá használjam... Az ára meg tényleg gáz, pedig olyan jó kis cucc, nekem még a csomagolása is praktikus... 2500-2800 körül van teljes áron, a rossmanban most csak azért lehet 1990Ft mert épp minden mf-re 25% van, de sztem még az akciós áráért is elgondolkodtató ez a mennyiség :( Kár :(

    VálaszTörlés
  20. Nekem abszolút nem fedett semmit,úgyhogy elhasználtam a szilárd korrektor alá:D Azóta van egy folyékony Anew korrektorom,ez már jobb,de igazság szerint jobban szeretem a szemkörnyékápoló+Max factor erace kombót,évek óta.

    VálaszTörlés
  21. de érdekes, hogy ugyanarra a problémára nem mindenkinek jó ugyanaz a termék, ebből is látszik, hogy mennyire különbözünk... ez olyan izgi :D

    VálaszTörlés
  22. Ez a karikáimon nekem se segít. Az essence stay all dayt használom most, elég jó, szeretem. Meg a csomagolása is tetszik, és hogy sok van benne - fillérekért:) De eddig legeslegjobban egy Beyu jött be, ami ilyen highlightingos, nekem YVS Touche Eclat vagy mi koppintásnak tűnt, bár azt még nem próbáltam, de arra mondják, hogy ilyen. Legközelebb e Beyut fogom újravenni, bár elég gyorsan elfogy nekem, de hát ha ez vált be:)

    VálaszTörlés
  23. Beyu-t még nem is próbáltam, de akkor ezek szerint jó :D

    VálaszTörlés
  24. nekem még a bourjois healthy mix korretort is nagyon dícsérte barátnőm, nekem lehet h az lesz a következő beruházás :) Abban úgy néztem, van vagy 10ml, és csak 2000Ft alap áron... Ha beválik, én is jobban járok vele :)

    VálaszTörlés
  25. hááát nemtom... nekem az a boutjois annyira nem volt jó... bár embere és bőrtípusa válogatja nyilvánvalóan, de azért nyúlkálj bele a teszterbe :D

    VálaszTörlés

Üzemeltető: Blogger.