Guerlain Rouge G - teszt

A nagy Müller outletes áldozatok tesztje elérkezett! Csodaszép termékekre sikerült lecsapnom, tényleg nevetséges áron (szerintem még mindig érdemes benézni, aki el tud menni ne habozzon!), azonban bevallom zsákbamacskákat vettem, mert pont ehhez a három szépséghez nem volt teszter...




Első körben a Guerlain luxusrúzsát, a Rouge G-t mutatom meg. Az exkluzív kialakítású darab egy fényes fekete papírdobozban érkezik, amin arany feliratok vannak, meg persze az információk. Maga a rúzs elképesztően dizájnos, igazi luxusdarab: nehéz fémből készült, ragyogó aranyszínű, van benne még tükör is. A kis 'gombocskára' amivel a rúzst ki lehet húzni a tokból a Guerlain logója is rá van gravírozva. Nagyon szépséges és elegáns, csak éppen egy: nem lehet fotózni, kettő: iszonyatosan gyűjti az ujjlenyomatokat. 





Én a 72-es Rose Innocent árnyalatot választottam, ami a tavalyi tavaszi Rose Collection része volt. A rúzsnak magának nagyon szép kékes tónusú világos rózsaszín árnyalata van, azonban a swatchnál lehet látni, hogy sajnos eléggé áttetsző, konkrétan annyira, hogy rajtam felkenés után szinte csak a fénye látszódik, a színe alig-alig. Ezt nem tudtam előre... Picit csalódtam, mert erőteljesebb hatásra vágytam, de az tény, hogy a fénye nagyon szép. Szerencsére az ápoló hatása nagyon jó, bár tartósnak nem mondanám. Illata csak halványan van, kicsit virágosnak érzem. Ettől függetlenül nem bántam meg, hogy megvettem, örülök, hogy végre nekem is van egy Rouge G-m, amiért kemény 2000 Ft-ot fizettem, közel 14ezer helyett (ennyiért soha nem venném meg, az tuti).





Unikornismérő: biztos vagyok benne, hogy ha egy pigmentáltabb darabot választottam volna, az öt unikornisos lenne. Ez így most csak négyet ér.


26 megjegyzés:

  1. Nagyon mázlista vagy! Mikor mi ott voltunk, szinte csak a szar maradt, volt olyan rúzs, amin kb. 2 centi vastag poshadt penészréteg vagy mi az isten volt és természetesen szép rózsaszín színekből semmi nem volt. Nem beszélve a tömegről.... De ez valami csodaszép darab :))

    VálaszTörlés
  2. fúúúúj ne mááár... én ezt csütörtökön találtam, akkor már csak pár darab volt, de pénteken meg már egy sem sajnos, de állítólag a jövőhéten feltöltik...

    VálaszTörlés
  3. Persze, tuti feltöltik, majd elkukkantok hátha már nem lesznek annyian. Mi pénteken voltunk amúgy, addigra már minden jót elvittek.

    VálaszTörlés
  4. én tegnap voltam dél körül. Estée Lauder cuccokkal tele volt, vettem egy duo szemhéjpúdert 1000 ft-ért és két régóta vágyott pirosítót 2000 ft-ért meg egy szép nude Guerlain KissKiss rúzst sikerült vennem 1000!!! ft-ért, semmi bajuk, belenyúlkálva sem volt. Akkor elég kevesen voltak és hallottam, hogy mondta az üzletvezető, hogy most töltsék fel a boltot, amíg nincs senki. Sajnos ezt már nem tudtam megvárni, de holnap mindenképp visszanézek. YSL dolgok akkor egyáltalán nem voltak. Esetleg valaki találkozott YSL cuccokkal vagy Chanellel?

    VálaszTörlés
  5. egyébként én pl. azt sem engedném, hogy egyesek 3-4 kosárnyi! cuccot elvigyenek. Ezek nyílván nem vagy nem csak saját használatra mennek, hanem kisboltok feltöltésére is. Ezek rövidlejáratú dolgok, azért ilyen olcsók, és ha nem jut több embernek már csak a "szemét" az emiatt van, hogy sokan eléggé pofátlanok.

    VálaszTörlés
  6. En talalkoztam ysl cuccokkal, volt volupte ruzs, meg meg ket masik fata is de azokbol csak 1-1szin, koromlakkok, tusfilc, teint radiance ezek mind 1000ftosak voltak.

    VálaszTörlés
  7. Nekem nagyon, de nagyon tetszik. Pont olyan amit használnék a mindennapokban. Kár, hogy én nem jutok ki soha a Müllerbe :(

    VálaszTörlés
  8. Szia! Én a csütörtöki bejegyzésed után pénteken délelőtt mentem el megnézni mi a helyzet, mert nagyon felcsigáztál a hatalmas akcióval! Elég sokan voltak és nehezen lehetett oda férni a sok hasonlóan kíváncsi vásárló közé! Nem vagyok az a turkálós típus és szerencsére elég sok holmival rendelkezem a gyűjteményemben. Kerestem a kedvenc szemceruzámat és természetesen a rúzsokra voltam nagyon kíváncsi. Sajnos elég sok mindenbe bele volt nyúlkálva. A végén csak egy Lancome Créme de brillance-ot és egy Clinique 3-as tonikot vettem (amit tényleg péntek reggel jegyeztem meg hogy már nagyon fogyóban van). A szájfény 800 Ft-ba került (8.500 Ft helyett) a tonik 2.000 Ft-ba (ha jól emlékszem 7.600-7.800 helyett). A szájfény sajnos már lejárt tavaly szeptemberbe. Szépen kenhető egyébként és nincs fura szaga. A tonik elméletileg még 1,5 évig jó, addig el is fog fogyni. A férjem jegyezte meg, aki messzebbről figyelt minket "őrült" nőket, hogy ne nézzük már a Müllert sem bolondnak hogy még szuper minőségű termékeket árulnak 50-90%-al olcsóbban. Csak még akarnak szakítani rajtunk egy kicsit mielőtt mindent kidobnának a szemétbe. Én szerencsére nem buktam rajta, max a szájfényt kidobom, ha valami nem stimmel vele (egyenlőre minden oké), de láttam ott több hölgyet is aki kb 20-25 terméket gyűjtött a kosarába és tovább keresgélt. Mindenesetre nagyon köszönöm a tippet! Várom a további termékek tesztjét! :))

    VálaszTörlés
  9. A tavaly tavaszi Rouge G rúzsok tényleg nem voltak a legjobbak, vannak nagyon jó, pigmentált színek a Rouge G-k között, érdemes kipróbálni a permanent színeket, nagyon szépek.

    VálaszTörlés
  10. eléggé le volt fosztva, jaja... de arcápolási termék volt még egy csomó, én azokat is vettem :D

    VálaszTörlés
  11. amikor én voltam, akkor mindenki csak pár darabot vitt, de azért az egész kosárnyi már durvaaaa... Chanel egyáltalán nem volt, vagy azt vitték el először, mindenesetre én nem találkoztam vele, YSL meg kevés, de volt

    VálaszTörlés
  12. ha a doboz szerint le is jár, de levegő nem érte, akkor az még jó, mert főleg azért romlik meg a smink, mert oxidálódik, szóval amíg nincsen kellemetlen szaga, addig simán lehet használni, ne zavarjon a lejárati dátum, az csak információ. nem a tényleges szavatossági idő lejárta. De egyébként szerencsére én megnézegettem és a legtöbb dolognak még pár év hátravan :D lehet egy tonikot nekem is el kéne hoznom :D

    VálaszTörlés
  13. igen azok valóban szebbek, csak mint ahogy írtam eszem ágában sincsen 14ezer forintot kiadni egy rúzsra XD

    VálaszTörlés
  14. Szombaton még volt jó pár Guerlain G rúzs, sikerült is megcsípnem 2 árnyalatban: Rose Barbare és Fuchsia Delice. Gyönyörűek! Estée Laudertől roskadoztak a polcok, YSL, Clinique nem igazán volt már.
    Hatalmas fejetlenség volt. Ami engem nagyon zavart, hogy rengeteg termékbe belenyúlkáltak a vásárlók, és úgy tették vissza...

    VálaszTörlés
  15. akkor pakoltak ki, mert pénteken nem volt... na majd vissza kell nézni

    VálaszTörlés
  16. Szia!

    Ezzel én is tisztában vagyok, ezért nem dobtam ki egyből. Lejárt rúzstól (mint utólagosan kiderült) előjött a számon is az ekcémám (ami addig csak a kezemen volt), tehát nekem sajnos vigyáznom kell. Van egy lejár 5 részes dior palettám, de nincs szívem megszabadulni tőle. Se a színének, se az állagának nincs baja.

    A toniknál nem akartam elhinni, hogy csak ennyibe kerül!!!

    Még egyszer köszönjük a tippet.
    Azért február vége előtt lehet hogy én is még csak vissza nézek... :))))

    VálaszTörlés
  17. Jaj egy-két Rouge G-n én is láttam penészréteget...

    VálaszTörlés
  18. én egy eredetileg 12ezres pórustisztítót vettem 1000 Ft-ért, bexarás XD és nagyon szívesen

    VálaszTörlés
  19. basszus én nem láttam ilyet, de ez tök gáz, hogy nem ellenőrzik le

    VálaszTörlés
  20. én csütörtökön vettem sminkcuccot, pénteken parfümöt...de lehet benézek még :-)

    VálaszTörlés
  21. Megértem. :) Valahogy forintban mindig sokkal többnek tűnik az áruk mint fontban, el is szörnyedek a 14 ezren! £31 valahogy nem hangzik olyan rosszul. Na meg az nincs is 14 ezer...

    VálaszTörlés
  22. Nálunk mért nincs Müller? Egyre kiakasztóbb... :D

    VálaszTörlés
  23. a 31 font már kicsit jobban hangzik, meg az ottani fizetésekhez viszonyítva is más azért. De itthon...

    VálaszTörlés
  24. Sziasztok! Pontosan mi ez a Müller outlet? Melyikben, mikor szokott lenni?

    VálaszTörlés
  25. a váci utcában van, a mango mellett, de nem vagyok benne biztos, hogy állandóan nyitva van, lehet hogy csak időszakos

    VálaszTörlés

Üzemeltető: Blogger.