IsaDora Bella Vita Spring 2013 Collection

Az IsaDora igazán szemrevaló kis kollekcióval készült idén tavaszra. A Douglas üzleteiben már ki is próbálhatjátok a termékeket, én is azt tettem pár napja, mert nagyon megtetszettek a színek, annyira szépek és unikornisosak. A négyes szemhéjpúder textúrája kellemes és puha viszont a pigmentáció annyira nem erős, ez nyilván a pasztell árnyalatok miatt van, de egy fehér alapon biztosan jól mutatnak. A rúzsok nagyon szépek, fényesek és krémesek, inkább hétköznapiak. Az Eyebrow Lifter viszont egyáltalán nem győzött meg, alig látszik a bőrön és fénye sincsen. A szájfények okésak és a pirosító sem rossz, bár nem egy különleges árnyalat. A legjobban a körömlakkok tetszenek, én imádom ezeket a színeket és szeretem az IsaDora szélesebb ecsetét is. Nektek hogy tetszenek?





Eye Shadow Quartet - Gelato

Flex Tip Eyeliner - Carbon Black

Inliner Kajal - Satin White

Eyebrow Lifter Highlighter Pen

Precision Mascara - Deep Black

Perfect Powder Blusher - Pink Blossom

Perfect Lipliner - Candy Pink

Perfect Lipliner - Nude Skin

Jelly Kiss - Ballerina

Jelly Kiss - Biscotti

Jelly Kiss - Capucchino

Moisturizing Lip Gloss - Bubble Gum, Noisette

Pencil Sharpener Jumbo

Wonder Nail - Pistacchio

Wonder Nail - Rosette

Wonder Nail - Bella Vita

Wonder Nail - Macchiato

6 megjegyzés:

  1. Szerintem ilyen macaron-színeknél nem olasz, hanem francia vízekre kellett volna evezniük. Olaszországban sokkal harsányabb fagyiszínek vannak+az olasz donnák is erőteljes rúzsokban pompáznak.
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
  2. azóta is agyalok rajta, hogy kell-e vagy sem... :D de elfogadnám ezt a palettát, meg a rózsi rúzst... de talán a pírt is :D

    VálaszTörlés
  3. na mondjuk ez is igaz :D

    VálaszTörlés
  4. a palettán én is agyalok :D

    VálaszTörlés
  5. Ezeket hol lehet kapni? Lehet venni ilyet vmelyik webáruházban?

    VálaszTörlés
  6. csak a douglas üzletekben lehet őket kapni, én webáruházban még nem láttam eddig :(

    VálaszTörlés

Üzemeltető: Blogger.