The Body Shop Moisture White Shiso BB Serum & Cream

A The Body Shop háza tájára új termékek érkeztek/érkeznek! Bevallom én eddig nem hallottam erről a termékcsaládról, de aztán utánakutattam és rájöttem, hogy nem véletlen, mert csak ázsiai oldalakon találtam meg, ami duplán nem véletlen, ugyanis 'fehérítős' kollekcióról van szó. Nagyon sok darabja van a Moisture White Shiso vonalnak, ápolók, tisztítók, alapozó, szérumok és persze bb krémek is. Hozzánk ezek jönnek be csak egyelőre, a többiről még nincsen információm, de már rákérdeztem és hamarosan kiderül. Mindkét termékben van C vitamin, kínai bazsalikom, édesfa és méltányos közösségi kereskedelemből származó aloe vera, ezek csökkentik a hiperpigmentációt, csökkentik a bőr kifényesedését illetve egységesebb tónust eredményeznek. A szérum verzió egy könnyű verzió, míg a krém gazdagabb és erősebb fedést is biztosít. Ja és természetesen fényvédőt is tartalmaznak, méghozzá SPF25-öt. (A szérum már kapható, 30 ml 5990 Ft, a krém péntektől elérhető, szintén 30 ml az ára pedig 4890 Ft.)

Mositure White Shiso BB Serum - 5990 Ft

Moisture White Shiso BB Cream - 4890 Ft

Nincsenek megjegyzések:

Üzemeltető: Blogger.