TESZT | L'Oréal Color Riche Fixing & Unifying Eyeshadow Primer

9:36 de.
A bejegyzés megírása előtt kicsit átmentem nosztalgikusba és eszembe jutottak a csodás tiniéveim, illetve a húszas éveim eleje, amikor még csak amatőr önsminkes voltam és azt sem tudtam mi fán terem az, hogy szemhéj bázis. Nyilván mindig össze is állt a szemhéjpúder a szemhéjam ráncaiban. Aztán elkezdtem tanulni a sminksuliban és megismerkedtem ezzel a kis okos termékkel meg sok mással is és teljesen megváltozott az életem :). Azóta már sok primeren túl vagyok, kenem-vágom a témát és ugyan megtaláltam a tökéleteset (Too Faced Shadow Insurance), de folyamatosan próbálgatom az újakat is. Jelen esetben éppen a L'Oréal ceruza verzióját.




Mivel látatlanban 'rendeltem meg' (köszönöm Áginak a közreműködést és puszi :)), ezért nem tudtam mit várjak és azt sem tudtam, hogy noha műanyag a ceruza, de faragni kell. Hogy én ezt mennyire fogom utálni! Tiszta pazarlás... Pedig tök jó ez a formátum, nem kell belenyúlni semmibe, nem kell nyomkodni semmiből, csak szépen húzunk egy-két vonalat, eldolgozzuk és tada. Egyébként semmi gond nincsen a csomagolással, nem néz ki rosszul és strapabírónak tűnik.



A primer maga teljesen testszínű, elkenve egyáltalán nem látszik a bőrön (legalábbis az enyémen). Picit keményebb a textúra, ugyanakkor könnyen eldolgozható, a finise természetes és matt, picit ragacsos tapintású az elején. A szemhéjpúdereket szuperül el lehet dolgozni rajtuk, megtapadnak rajta, de nem ragadnak bele, tartóssá válnak, a színek pedig intenzívek lesznek. De ami a legjobb benne az az, hogy az alsó kontúrvonalon is tökéletesen működik (és könnyű oda is felvinni, hála a ceruzaformának), pedig nekem onnan mindig minden elmászik. Ez pedig el is feledtette velem a faragós mizériát. Csak ajánlani tudom kipróbálásra, szuper termék. (Sajnos itthon még nem lehet kapni, de hátha behozza ide is a cég. Addig csak külföldön lehet hozzájutni :(.)






L'Oréal Color Riche Fixin & Unifying Eyeshadow Primer
Elérhetőség: Boots, Superdrug
Ár: £5.99

2 megjegyzés:

  1. Már olvastam róla (persze csupa jókat) külföldi blogokon. Engem az új NYX Jumbo-ban is idegesít hogy faragni kell. -.-

    VálaszTörlés
  2. Jah, nekem is van fehér, de utálom faragni....

    VálaszTörlés

Üzemeltető: Blogger.