Shopping Stop & Life Update

8:29 de.
Ilyen szomorú unikornis vagyok...


Már két hónapja, hogy felhagytam a sminkek vásárlásával és be kell valljam, hogy soha nem éreztem még magam ennyire keservesen... Nem csak, mert nem vásárolhatok, ez talán a legkisebb gond, hanem leginkább azért, mert úgy látom, hogy ez a kis projekt a blog rovására megy. Nagyon nehéz ugyanis úgy fenntartani egy beauty blogot, hogy nem veszek semmi beauty cuccot, ergo nem igazán tudok mondjuk teszteket írni, maximum a pr anyagokról, amiket a cégektől kapok. Amiből ugye nincsen annyi, mint amennyit én normál esetben vennék. Szóval ezen rágódok már több, mint két hete, gondolom észre is vettétek, hogy alig van bejegyzés. Sminkvásárlás nélkül egyszerűen abszolút nincsen motivációm... Elvesztettem még az érdeklődésemet, már egy új kollekció sem hoz lázba úgy, mint régen. Viszont feladni semmiképpen nem akarom a shopping stop-ot, mert egyrészt meg kell tanulnom tisztességesen spórolni, másrészt meg nah... kicsit sok a sminkcuccom. Igyekszem túllendülni ezen a mélyponton, remélem, hogy a nagy kánikula is közrejátszott abban, hogy abszolút nem volt kedvem leülni a gép elé és írni és ősszel jobban visszatér majd a kedvem. Nagyon remélem, hogy azért Ti továbbra is kitartotok és velem maradtok a nehéz időkben is :).

22 megjegyzés:

  1. Maradunk a nehéz időkben is veled ez csak természetes, de már az is jó ha beszámolsz az újdonságokról és érdekességekről!!!! Kitartást a spóroláshoz! A sok sminkcucc az nálam is megálljt parancsol, felét sem használom - csak az az egy Paris Berlin alapozó kellett még amit így utólag is köszönök hogy segítettél kiválasztani :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nagyon-nagyon szívesen :) most én is azt használom egy jó ideje ;) És igyekszek!

      Törlés
  2. Szerintem sminkek jöhetnének, nekem azok úgyis érdekesebbek, mint az újdonságok bemutatása és egy-egy swatch mondjuk a karodon. A saját smink az, ami tényleg egyedi tud lenni a blogon. Ezt most egy olyan régi olvasó írja, aki már a régi, letörölt blogodat is olvasta. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. most hogy vége ennek a döglesztő melegnek végre tudok majd anélkül sminkeket fotózni, hogy 5 perc alatt leolvadnának róla :D mindenképpen lesz majd egy szemöldökös tutorial :) és nagyon köszönöm, hogy ilyen régóta velem vagy :) (bárcsak ne töröltem volna azt a blogot...)

      Törlés
  3. Áhhh... én is így vagyok vele. Már egy ideje nem vettem semmi újdonságot. Kisbabám van, így mostanában kicsit elkanyarodott az érdeklődési köröm a babás cuccok felé, az új kollekciókra kis túlzással már rá sem nézek. Így bejegyzések is nagyon nyögvenyelősek a blogomon. De azért próbálok kitartani... Ha más nem, akkor a karácsonyi cuccokra te is biztosan vevő leszel és akkor újra beindul a biznisz. :DDD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. húúúúú ne is mondd!!!! Na ezzel rögtön visszatért a kedvem :D

      Törlés
  4. Pedig ezek a top 5 bejegyzéseid nagyon jók! Szóval új cucc nélkül is kegy, én amúgy szívesen olvasnék régebbi de még kapható cuccaidról is tesztet..kisokost...sminkeket. Tehát van még itt potenciál :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. na pont ez a baj a régebbi cuccaimmal, hogy a 70%-a limitált volt... :D mennie kell új cuccok nélkül is, nem adom fel :) találok majd jó témákat ;)

      Törlés
  5. Lolly, én is olvastam már a törölt blogodat is, és ezt is fogom, amíg lesz. Egy időben írtál pl. márka kisokost (vagy lehet hogy nem pont így hívták), amikor egy adott márkából mutattad be, hogy mit érdemes venni, azt pl. folytathatnád. Én épp tegnap szedtem össze egy zacskónyi, mit zacskó, szatyornyi!! körömlakkot és sminkcuccot amit nem használtam soha vagy kaptam őket én is, azon gondolkodom hol tudnék tőle megszabadulni.. Nekem az utóbbi pár hónapban inkább olyan késztetésem van, hogy redukáljam a cuccaimat és mindenből csak az legyen amit tényleg használok, de az fasza legyen ám. Ettől függetlenül nagyon szívesen olvasgatok sminkekről :D
    Ess

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. én is ezt csinálom, egyszerre nem vásárolok és redukálok :D de a márka kisokos folytatásán már gondolkoztam egy ideje, ezek szerint érdemes lenne folytatni :)

      Törlés
  6. Egyet értek...nagyon szívesen olvasnám én is a márka kisokost...de esetleg sminket is mutathatnál gyakrabban...ha belefer az idődbe...esetleg...:)

    További sok sikert a shopping stophoz...:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. most majd szeptembertől jobban belefér majd, meg kényelmesebb is lesz a kellemesebb időben a sminkeket fotózni :)

      Törlés
  7. Írhatnál olyat is, h "Megvettem, de keveset/egyáltalán nem használtam, mert....." , szerintem tök hasznos lenne, arról is tudni ami nem jött be és miért nem jött be.
    Nem baj, hogy nem mindig a legújabb dolgokat mutatod be: legalább én sem érzek folyamatos rohanhatnékot :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. mondjuk ez is igaz :D és a poszt ötlet sem rossz, össze is szedem a nem túl sokat használt cuccaimat :) köszi ;)

      Törlés
  8. Válaszok
    1. már szinte mindentől megszabadultam, amitől meg lehetett :(

      Törlés
  9. +1 a Blogsale-re! Nagyon tetszett anno a márka kisokos sorozat, és szívesen olvasnék még a Top5 termékeidről. pl. a kedvenc pirosítóidról. Sokan szeretünk téged Lolly, egy üde színfolt vagy a bloggervilágban! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nagyon köszönöm, annyira aranyosak vagytok, hogy így tartjátok bennem a lelket :) és lesz kisokos, a clinique-ről írok legközelebb (igyekszek azért olyan márkákról, amiket jól ismerek ;))

      Törlés
  10. +1 Blogsale!
    Nálam a ruhavásárlás-stop volt, egy évig semmi, de ha eladtam valamit, a bejött pénzből ért újat venni. :)
    Én is évek óta olvaslak, tetszik ahogy írsz, személyes hangvétellel, humorral és egy csipetnyi öniróniával. Nekem az unikornis-mérő (vagy mi) is hiányzik.
    További sok szerencsét!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nagyon-nagyon köszönöm :) igyekszek még pár dolgot összekaparni blog sale-re, ha ennyire szeretnétek :D

      Törlés
  11. Szia! A sminkes blogok közül nekem is a tiéd volt az első amit elkezdtem olvasni. Egyáltalán nem bánom, ha nincsenek tesztek, a legtöbb blog amit olvasok átment terméktesztekbe, és ha valaki nekem minden héten más szempillaspirált-pirosítót stb..istenít az nem hiteles..Hónapok óta gondolkodom egy krémpirosító megvásárlásán, de nem tudok dönteni, mert mindig jön valami újabb-jobb stb. Jobban örülnék én is sminkeknek ( step by step) illetve a top5 lista is nagyon jó volt :) Üdv Gabi

    VálaszTörlés

Üzemeltető: Blogger.