Drogériás kedvencek

Van az úgy, hogy az ember lánya kisebb büdzsével kénytelen 'dolgozni', ha sminktermékek vásárlásáról van szó, pláne itthon, ebben a gazdasági helyzetben, de ebbe inkább ne is menjünk bele mert agygörcsöt kapok... Lényeg, hogy nem mindenki engedheti meg magának, hogy a MAC-be meg a Douglas-ba járjon vásárolni, nincsen ezzel semmi baj, nekem is vannak ilyen időszakok az életemben, nem lehet mindig minden fenékig tejfel :). Persze ilyenkor sem kell lemondani a jó sminkekről, és jó sminkeket bizony a drogériában is lehet találni. Ebben a posztban össze is szedtem nektek a legnagyobb kedvenceimet, amiknek nagy része nélkül 'élni sem tudnék' (jepp, Rival de Loop highlighterek). Azt pedig ne felejtsétek el, hogy akciók mindig vannak (Müller kuponok, Rossman -25%-os márkák, Glamour napok, Árkád napok stb), érdemes élni velük, hogy még kedvezőbb áron juthassunk a napi betevő sminkjeinkhez :D. 




Rimmel Oh My Gloss! szájfények - 1399 Ft




Nem csak drogériás szinten, hanem minden szinten az egyik legjobb szájfények, amiket valaha próbáltam. Nem ragadnak, nem tapadnak, szépek a színek, vannak csillámosak és krémesek is, pont annyira pigmentáltak, amennyire azt egy szájfénytől elvárom és a csomagolásuk is tetszik. ITT részletesebben is olvashattok róluk. (Március 12-én az Árkád napok alkalmából pedig 15%-kal olcsóbban megvehetitek őket a Müller-ben.)


L'Oréal Infallible 24H-Matte alapozó - 3499 Ft




Jelenleg ő a legkedvencebb alapozóm a világon, Annyira gyönyörű a finise, nem kell mellé púder, matt, de mégsem szárít és egész álló nap tart, plusz van extra világos színben is. Egyszerűen tökéletes, ráadásul több van benne, mint a többi L'Oréal alapozóban és még olcsóbb is mindegyiknél. ITT már áradoztam róla egy keveset :). (Március 12-én az Árkád napok alkalmából pedig 15%-kal olcsóbban megvehetitek őt a Müller-ben.)


Max Factor Creme Puff pirosító - 3899 Ft




A Max Factor nagyon odatette magát ezekkel a kis pirosítókkal, szerintem magasan ez az egyik legjobb termékük. A formula fantasztikus, lágy, szinte krémes, a fény, ó  a fény... gyönyörűen ragyogó (tudom, ezt nem mindenki szereti, nekem a minél fényesebb, annál jobb), a pigmentáció pedig pont olyan, amilyennek lennie kell, se nem túl sok, se nem kevés. Tudom, hogy drogériás viszonylatban kicsit drága ez a pír, de inkább ezt az egy kiemelkedőt válasszátok, mint három kevésbé jót. ITT olvashattok róla részletesebben. (Március 12-én az Árkád napok alkalmából pedig 15%-kal olcsóbban megvehetitek őket a Müller-ben.)


Maybelline The Nudes paletta - 3999 Ft




Olyan furcsa, hogy a kedvenc beauty vlogerreim nem szeretik ezt a palettát, mert szerintem igenis nagyon jó. Szépek a színek, a pigmentáltsággal sincsen baj, jól kihasználható és barátságos az ára is. ITT megnézhetitek a swatchokat róla. (Jelenleg akciós a Rossmann-ban, mindössze 2999 Ft-ba kerül.)



S-he szemöldökzselé - kb 899 Ft 




Ez az eredetileg átlátszó zselé (kicsit beszínezte már a porom, meg a ceruzám...) mindennapos társam a sminkelésben, mindig ezzel rögzítem a szemöldökömet. Ez az a termék, ami véleményem szerint teljesen mindegy, hogy melyik márkától vesszük, mindegyikben ugyanaz van, egy zselés rögzítőanyag, szóval inkább válasszunk belőle olcsóbbat, nevetséges lenne több ezer forintot áldozni ilyesmire. ITT már írtam róla. (Most éppen nem akciós, de áprilisban jönnek a Glamour napok.)


Rival de Loop Young Hollywood Fever highlighterek - 899 Ft




Ők ugyan limitáltak voltak, de a Lovely-nál is ugyanezek a highlighterek kaphatóak, szóval állandó termékek, ha úgy vesszük :). A legtutibb és legolcsóbb fénypúderek a világon és pont. ITT már áradoztam róluk, nem ismételném önmagam, elég, ha ennyit mondok, hogy minden nap előveszem őket vagy, hogy gyönyörködjek bennük, vagy, hogy rájöjjek, hogyan lehetne depot-olni őket, vagy, hogy használjam őket :). (Most éppen nem akciósak, de áprilisban jönnek a Glamour napok.)


L'Oréal Superstar szempillaspirál - 4599 Ft




El sem hiszem, hogy ilyet mondok, de leszoktam a brutál összetapadt, dús és drámai pillákról, inkább a feathered (miért nem találok erre egy normális magyar szót???) stílus jön be mostanában és ezzel a spirállal tökéletesen el tudom érni a kívánt hatást, ráadásul extrán hosszít a primer részének köszönhetően, amit egyébként más spirálokkal is lehet használni. ITT olvashattok róla bővebben is. (Március 12-én az Árkád napok alkalmából pedig 15%-kal olcsóbban megvehetitek őket a Müller-ben.)


Maybelline Color Sensational Creamy Matte rúzsok - 2299 Ft




Ettől jobb igazán matt rúzst jelenleg nem igazán lehet kapni a drogériákban. Ugyan sajnos elég kevés színben jelent meg nálunk, de így is érdemes kipróbálni őket, különösen a pirosat, nekem is az a kedvencem (Ruby Woo dupe alert). ITT láthatjátok élesben is! (Jelenleg -25%-kal olcsóbb a Rossmann-ban.)


Catrice Lash Boost szempillanövelő/dúsító szálacskák - kb 1699 Ft




Nagyon szép, természeten drámai (feather, még mindig nem tudok jó szót rá) hatású pillákat lehet vele elérni, ha valaki nem ódzkodik az extra lépésektől és a kis szálacskáktól. Nálam soha nem okozott irritációt és mindig működött, tényleg dúsabb és hosszabb pilláim lettek tőle. (Március 12-én az Árkád napok alkalmából pedig 15%-kal olcsóbban megvehetitek őket a Müller-ben.)


Ebelin korrektor ecset - kb 1199 Ft




Az Ebelin tavaly megjelent ecseteiről már írtam ITT, a legtöbbet nagyon szeretem és minden nap használom, de a kedvencem mostanra mégis a korrektor ecset lett. Nagyon szépen és precízen lehet vele dolgozni, különösen a szemkörnyéken, minden anyaggal (krémes, folyékony) jól működik és egyáltalán nem hullik a szőre. (Most éppen nem akciós, de áprilisban jönnek a Glamour napok.)


Nektek mik a kedvenc drogériás sminktermékeitek???

9 megjegyzés:

  1. A Rival de Loop/Lovely highlighterek közül a Silvert megvettem a te ajánlásodra (a Lovely-t mondjuk =D) és IMÁDOM, annyira szép a finise, hogy mindennap használom. Most pont ez a L'Oreal szempillaspirál van nálam használatban, ezt adták a kedvenc szemhéjtusomhoz, és szeretem, sulis napokra szuper. A L'Oreal alapozót megnézem magamnak, mert szeretnék új alapozót. Nem mintha az eddigivel ne lennék megelégedve, de tudod, hogy megy ez... =D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. de örülök, hogy tetszik a highlighter :) igyekszek még ilyen kis kincseket találni :D

      Törlés
  2. Nem is tudtam, hogy a Catrice-nak van ilyen szempillaszépítő készítménye. Jó lenne ránézni, és a fejemben tartani, hogy ne feledkezzek el róla. :)

    VálaszTörlés
  3. Én is a te ajánlásodra vettem meg a Lovely highlighterek közül az arany verziót és ÚRISTEN! Eddig nem voltam nagy highlighter fan, de ez valami csodaszép. Most nagyon rákattantam a strobing trendre is -könnyebb, mint a kontúrozás, mai napig nem tudok satírozni, bár már ez kiskoromban is probléma volt a rajzórán-, de a MAC krémre nincs pénzem, de ezek a szép kis porpúderek remek alternatívák. Könnyen lehet őket felvinni akár ujjal is, és a szemre is kiválóak. Én még hozzácsapnám a listához a Lovelytól a Pump Up! spirált, az essencetől a My favorite tauping szemhéjpúder-kontúrozót és a Catrice rúzsokat. A matt formulájuk a legjobb drogériás viszonylatban, nekem lerobbanthatatlanok. No meg az essence ajakkontúr ceruzák is igen jók a maguk kategóriájában.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ezt a spirált megnézem magamnak :) sőt a szemhéjpúdert is :D

      Törlés
    2. Tényleg nagyon jó a Pump Up! spirál :-)

      Törlés
  4. A Catrice Lash Boost 699 a Rossmannban, épp uccsót hoztam el :) A sima Astor Long Life-al együtt itthon kipróbáltam és tényleg jó!!!! Spirált nem tudok váltani, mert nekem fontos h 10+ órákat ne másszon sehova, de könnyű legyen lemosni, és ezzel tök jól fel lehet tuningolni. Így a szempillaspirál 1200 volt, ezek a szálacskák meg 700, és így olcsón össze lehet rakni egy olyan hatást amit amúgy a high end, meg a drogériában is 4000 feletti spirálok tudnak.

    VálaszTörlés

Üzemeltető: Blogger.