Itt a nyár | Bronzos szépségek az AVON-tól

Szinte hihetetlen, hogy pár évvel ezelőtt makacsul visszautasítottam mindent, ami bronzos, mindent, ami kontúr, nekem ugyan nem kell egészségesebb arcszín, jól elvagyok sápadtan is, most meg... El nem tudnám képzelni a napomat egy csodás kis bronzos barnaság nélkül. Mennyit képes változni az ember lánya, ha sminkelésről van szó! Meg úgy egyébként is persze. Szóval ott tartok, hogy elkezdtem lelkesen gyűjtögetni a bronzos sminkeket, ami esetemben egy kicsit nehéz, mert nem mindegy, hogy milyen tónust és árnyalatot választok a nagyon világos bőrömhöz. Az Avon Glow termékekkel szerencsére nem nyúltam mellé, sőt!





A Glow bronzosítógyöngyöket senkinek nem kell már szerintem bemutatnom, hihetetlenül népszerű és ikonikus kis termék a márka ismerőinek és kedvelőinek körében, még anyukámnak is van belőle egy jó régi, pedig ő alig sminkeli magát. Idén a kis gyöngyök átestek egy kis változás, új a csomagolás és újak a színek is, most mutatkozott be a Radiant Glow és a Warm Coral. Én az előbbit teszteltem le Nektek. Az árnyalat mesés, rózsás bronz, gyönyörű arany fénnyel, kicsit olyan, mint a NARS Orgasm, el sem lehetne képzelni szebb nyári arcpirosítót szerintem. A pigmentációja kellemesen meglepett, nem tudtam hogy mire számítsak, mert ez az első próbálkozásom a gyöngyökkel, de a swatchon is láthatjátok, hogy fel lehet építeni rendesen a színt. Egyetlen hátránya, hogy elég erős parfümillata van, ez lehet, hogy zavarni fogja az arra érzékenyeket, bár nálam nem okoz problémát, ha heti egy-két alkalommal használom. Az ára akciósan 1949 Ft (katt IDE). Lolly approved :).



A Glow rúzs instant szerelem volt, amit mi sem bizonyít jobban, mint hogy azóta is a táskámban utazik velem mindenhova. Nagyon tetszik a formája, szeretem ezeket a kis vékonyabb stylo rúzsokat, nagyon könnyű vele dolgozni, megkockáztatom, hogy akár tükör nélkül is fel tudjuk kenni. Három árnyalata létezik: Caribbean, Nude Sand és Sunset Pink, én természetesen a középsőt teszteltem le. A Nude Sand egy leheletnyit barnásabb-bronzosabb nude (nekem a fahéj jut róla eszembe), nagyon krémes, szépen fed és ápol is, nálam tuti befutó nyáron, ráadásul SPF15 fényvédő is van benne. Plusz nevetségesen olcsó, most mindössze 729 Ft-ba kerül (katt IDE). Vétek kihagyni! 



A két bronzos szépséghez még becsatlakozott egy nude lakk is, Gel Shine családból, az árnyalat neve Barely There és mesés hidegebb tónusú tejeskávé színe van, nagyon természetes és bármilyen alkalomra tökéletesen megfelel. Két rétegben fed igazán és nagyon tartós, egy hetet is kibírt rajtam. Az ára 899 Ft (katt IDE) és rengeteg színből tudtok válogatni.



És bónuszként itt van még egy kontúrecset is, ugyanis az Avon kezd nagyon erős lenni ezen a téren is. Már áradoztam egy másik darabról, ami hasonló funkciót lát el, ez z az új verzió azonban egy kicsit professzionálisabb és precízebb. A feje kicsi, keskeny és nagyon tömör, a szálak szintetikusak és ideálisak por és krémes kontúr felviteléhez is. Jelenleg 2990 Ft-ba kerül (katt IDE), de előbb utóbb akciós lesz ő is :).




Ti milyen bronzos sminkeket használtok idén???

Nincsenek megjegyzések:

Üzemeltető: Blogger.