Kedvencek | Amway Artistry

Nagyon szeretem másoknál olvasni a kedvences posztokat és nagyon szeretem összegyűjteni a saját kedvenceimet is időről időre, ilyen vagy olyan csoportosításban :). Most éppen bekattant, hogy márka szerint fogom őket összeszedni, persze szerintem már voltak hasonló bejegyzések, de most más márkáktól szedem össze az aktuális és örök favoritokat. Első körben egy méltánytalanul alul értékelt és kevésbé a középpontban lévő márkáról, az Amway-ről és azon belül is az Artistry sminkvonal termékeiről szeretnék írni nektek. Enjoy!



Artistry Light Up Lip Gloss

Egyre inkább azt veszem észre, hogy a rúzsok helyett mostanában a szájfények felé húz a szívem, méghozzá valamiért a mentolos, bizsergetős szájfények felé. Ne kérdezzétek, egyszerűen szeretem a kellemes hűsítő érzést az ajkaimon. Az Artistry színpompás kis szájfényei pont ilyenek, ráadásul a kupakokban led égők is el vannak rejtve, plusz tükör is van a tubusok oldalán, vagyis egy igazi, tökéletes partismink/utazósmink kellék. A színek inkább áttetszőek, csak halványan vannak jelen, én ezt annyira nem is bánom, pláne akkor, ha rúzs fölé szeretném őket használni. A formulájuk kellemes, nem ragacsos, nem érezni benne a csillámokat és hidratálnak is.





Artistry Signature Color Lipstick - Clear Balm

Mindig nagy gondban voltam azzal, hogy milyen ajakápolót a legjobb rúzsozás előtt használni... Nem vagyok híve a vigyük fel vastagon az xy akármit, aztán majd letöröljük, ha a rúzshoz értünk, én inkább valami olyat kerestem, ami nagyon jól hidratál, de nem fényes, nem zsíros és vékony réteget képez az ajkakon, hogy könnyedén lehessen rá sminkelni. Sajnos elég kevés a leírtaknak megfelelő ajakápoló, de szerencsére az Artistry lip balm minden kritériumomnak megfelel. Ráadásul nagyon szép és elegáns a csomagolása. Pluszként pedig simítja is az ajkakat ;).




Artistry Signature Color Longwearing Liquid Liner

Ő egy kicsit kakukktojás, mert szökőévente egyszer használok tust, de muszáj megemlítenem, mert annyira csodálatos a színe, hogy nem mehetek el mellette szó nélkül. A fekete alapban ugyanis sziporkázó élénklila csillámok vannak! A gyönyörű árnyalat mellett a tus ecsete is szuper és a pigmentációval, valamint a tartóssággal sincsen gond. Sajnos limitált volt, de feketében biztosan kapható és lehet, hogy még el lehet csípni ebből a gyönyörű lilából is párat :).




Artistry Signature Color Longwearing Eye Pencil - Plumberry

Hihetetlen, de megszerettem a szemceruzákat. Köszönhetően ennek a darabnak :D. Elsősorban a színébe szerettem bele, szépséges padlizsánlila, tökéletes őszre és télre, emiatt kezdtem el használgatni, aztán egyszer csak azt vettem észre, hogy szebb és jobb a szemsminkem, ha használok egy kis szemceruzát a színek mélyítésére. A használata nagyon könnyű, gyönyörűen el lehet satírozni (van egy kis szivacska hozzá a másik végén) és szépen pigmentált.





Artistry Essentials Eye&Lip Makeup Remover

Csodák csodájára a kétfázisú sminklemosót is megszerettette velem az Amway. Régen mindig utáltam használni őket, nem szedték le a sminket rendesen, túl olajosak voltak, vagy csak szimplán kimarták a szememet. De ezzel a kis csodával és kettő darab vattakoronggal makulátlanul el tudom távolítani a szemsminkemet (általában durva füstös, szempillaragasztóval és/vagy 5 réteg szempillaspirállal, nem aprózom el...) és a legragaszkodóbb folyékony rúzst vagy éppen a legragacsosabb szájfényt is (sokkal nehezebb lemosni őket, mint azt az ember gondolná...). Ráadásként csupa ápoló és  nyugtató összetevők vannak benne (aloe vera, kamilla, zab kivonat) és azt pedig külön kiemelik a csomagoláson, hogy a pillákat kondicionálja, ennek külön örülök.



Az Amway Artistry termékeket megtaláljátok az Amway webshopban: www.amway.hu

Nincsenek megjegyzések:

Üzemeltető: Blogger.