Újdonság | Catrice Marina Hoermanseder Limited Edition

Imádom ezt a kollekciót, úgy ahogy van! Ezt muszáj volt így rögtön az elején kiadni magamból, annyira tetszik már első (és második) ránézésre is a Catrice kollaborációja Marina Hoermanseder-rel (akinek egyébként nagyon vagány ruhái vannak érdemes megkukkantani őket ITT). A német divattervező nagy kedvenc övcsat motívuma minden terméken visszaköszön, a színek pedig a jelenleg futó legújabb kollekciójával harmonizálnak tökéletesen. Pasztell kék, rózsaszín és bézs, vidám, élénk pinkkel és egy kis naranccsal megbolondítva, rózsaarany díszítésekkel. Elegáns, divatos és pajkos egyszerre, pont, ahogy szeretem. A limitált kiadás sztárja számomra egyértelműen a gyönyörűséges szemhéjpúder paletta és a különleges highlighter ecset, de a finom rózsaszín rúzs és a körömlakkok is nagyon tetszenek. A kollekció április közepétől lesz kapható a drogáriákban!


Marina Hoermanseder Eye Shadow Palette - EYEconic Straps

Marina Hoermanseder Eye Shadow Palette - EYEconic Straps

Marina Hoermanseder Cream Blush - Blushed Blossom

Marina Hoermanseder Highlighting Pearls - Crystal Skin

Marina Hoermanseder Highlighting Pearls - Crystal Skin

Marina Hoermanseder Highlighting Brush

Marina Hoermanseder Lip Colour - Rose Bloom, Fuchsia's Flower

Marina Hoermanseder Nail Laquer - Fuchsia's Flower, Nectarine Butterfly, Cote D'Azur-Flair, Garden View

Marina Hoermanseder Beauty Bag


4 megjegyzés:

  1. Egyedül a kék lakk fogott meg. A csomagolás szép, de nem jöttem lázba egyik terméktől sem. Valamilyen más kollekcióban szerintem már mindet láttuk.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. időről időre ismétlődnek a termékek, de szerintem amúgy ez nem feltétlenül baj, mert lehet, hogy ami régen nem tetszett, az most fog :D

      Törlés
  2. Az ilyen szütyőkék sosem tetszenek a trendkiadásban, de ez most nagyon megfogott! Szerintem tök szép. :)
    Egyébként nekem olyan semmi extra, a lakkok színe nem tetszik, a rúzsok közül az egyik túl világos, a másik túl sötét nekem, az ecset mint valami falfestő pemzli :D A gyöngyöket azért majd megnézem magamnak élőben. :)

    VálaszTörlés

Üzemeltető: Blogger.