Csak természetesen | HerbArting tesztek

Mindig nagy kíváncsisággal vágok bele egy-egy újabb, számomra ismeretlen márka termékeinek tesztelésébe, pláne, ha az adott márka magyar és tökéletes érzékeny bőrűek számára. Hát még ha van kutyasamponjuk is :). A HerbArting-gal először Krémesen szép az élet Szandra oldalán találkoztam, ő dicsérte nagyon a babafürdetőt, ami arclemosóként használt (én is nagyon sokáig használtam egy másik babafürdetőt sminklemosásra, ezért keltette fel az érdeklődésemet annyira a dolog :)), ám bevallom hamar el is feledkeztem a dologról, de a legnagyobb meglepetésemre megkeresett a márka megálmodója, Zsófia és felajánlott tesztelésre pár nagyon szuper terméket.



A tesztek előtt azonban egy pár szó a HerbArting-ról:

  • a termékek alapját gyógynövények alkotják
  • elsősorban babáknak készültek, de mindenki bátran használhatja őket, sőt kutyusoknak való sampon is van a kínálatban
  • nincs bennük illóolaj (yay), mesterséges illatanyag (yay), sem pedig színezőanyag
  • 100%-ig natúr minden (parabén és kőolajszármazék mentesek)
  • a legtöbb terméket kicsi (100 ml) és nagy (250 ml) kiszerelésben is meg lehet venni
A kis tesztcsomagom pedig az alábbiakat tartalmazta:
  • HerbArting Kamillás Babafürdető - 100 ml, 2190 Ft
  • HerbArting Körömvirágos testápoló - 100 ml, 1690 Ft
  • HerbArting Kutyasampon - 100 ml, 1890 Ft
Mindegyik termékben megtalálható a mandulaolaj, kamilla, sheavaj, E-vitamin és panthenol, a testápolóban pedig a bio körömvirág is. Az illatuk pedig nagyon hasonló, érezni rajtuk, hogy tényleg nem tartalmaznak semmi mű összetevőt, mindegyik finom kamillás-természetes és talán a shea-t is érezni rajtuk.

Döme nem véletlenül szerepel a posztban :) Csak nem akart a kamerába nézni...

A körömvirágos testápoló állaga nagyon kellemes, sűrű és krémes, pont ahogy szeretem (ki nem állhatom a folyós testápolókat...), szinte már balzsamszerű, de mégis nagyon könnyen eloszlatható. Picit nehezebben szívódik be a gazdag formula miatt, de megéri türelmesnek lenni vele, mert olyan puha és ápolt bőrt varázsol pár perc alatt, hogy nem hittem a szememnek. Sehol egy száraz, viszkető felület, még a vádlimon sem, pedig az néha elviselhetetlen tud lenni. A pici mérete pedig nagyon megtévesztő lehet, ugyanis elég egy kevéske is belőle :). (Extra tipp: nagyszerű gyógyír az extra száraz kezekre és körömágyra.)



A kamillás babafürdetőt kipróbáltam tusfürdőként és arclemosóként is és bár mind a két módon tökéletesen bevált, mégis inkább fürdéshez fogom használni, mert jelenleg (ez bármikor változhat, ahogy magamat ismerem) egyszerűen nem 'elég' száraz az arcbőröm ahhoz, hogy ezzel mossam le. Nekem most erre a célra sok volt, de meg kell hagyni, hogy makulátlanul lehozta a füstös szemsminket is és semmilyen húzódó, feszülő, kellemetlen érzést nem hagy maga után. Tusfürdőként sem egyébként :). 



Végül pedig jöjjön a kutyasampon, aminek annyira nagyon megörültem, hogy rögtön meg is fürdettem a két kis bohócomat itthon és ha ők nem is annyira, de én imádtam kipróbálni rajtuk :). Az állaga meglepően folyékony, vigyázni is kell vele, hogy ne öntsünk ki belőle feleslegesen túl sokat. Nagyon jól habzik egyébként, gyönyörűen tisztít, nem irritálta a babáim szemét és orrát sem, de a legjobb az volt, hogy nem kellett balzsamozni őket fürcsi után, mert olyan szép puha lett most anélkül is a szőrük. Alig várom (ők nem igazán szerintem...), hogy a tavaszi nyírás után is pancsolhassak velük egyet :). Óriási plusz pont ezért a termékért, nagyon örülök neki, hogy van olyan kozmetikai márka, amelyik a kutyusokra is gondolt!



Összességében, azt kell mondjam, hogy egy ilyen teszt után esküszöm hajlandóságot mutatok a megtérésre, hogy csak természetes kozmetikumokat használjak, pedig messze áll tőlem a natúr és bio lét, de van, hogy jobbak az ilyen termékek, Különösen, ha valakinek érzékeny, allergiás és nagyon száraz a bőre, a kisbabákról és a kutyákról nem is beszélve. Csak ajánlani tudom a HerbArting termékeit, mindegyiken érezni a mögötte lévő szakmai tudást és szeretetet :) Köszönöm Zsófi, hogy kipróbálhattam őket!

A HerbArting termékeket innen tudjátok megrendelni: www.herbarting.hu

5 megjegyzés:

  1. Mit értesz az alatt hogy nem elég száraz az arcbőröd ehhez a babafürdetőhöz? Túl olajos a lemosó formulája?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nem olajos, csak hagy egy védőréteget a bőrön, amit én az arcomon most soknak érzek, de télen jól jött volna :)

      Törlés
    2. Ááá, értem, köszönöm! Nézegetem már egy ideje ezt a lemosót, de tavasztól nekem zsírosabb egy picit a bőröm, szóval akkor inkább majd ősszel térek vissza rá. :)

      Törlés
  2. I loved your blog I liked your posts and photos. I follow you through the GFC maybe you will foloow me too?
    I will be very glad to friendship! Have a nice week !

    VálaszTörlés

Üzemeltető: Blogger.