Újdonság | Rival de Loop Young I ❤ Unicorns Limited Edition

Miért is nem előbb érkezett már egy ilyen kollekció??? És miért nem csinál minden márka egy ilyen kollekciót? Szerintem vinnék, mint a cukrot :). A Rival De Loop Young hamarosan a hazai Rossmann-okba is érkező limitált sminkcuccainak főszereplője nem más, mint a csillám, a ragyogás, a csoda, az unikornis maga. Esetlenül aranyos, picit kislányos, nagyon fénylő, nagyon szivárványos és nagyon kell minden darabja, már csak azért is. Persze, ha csak egy dolgot választhatnék, az mindenképpen a paletta lenne, ami egyébként egy Anastasia highlight paletta majdnem tökéletes dupe-ja (pillanatok alatt el fog fogyni, ezt garantálom). A kollekcióban emellett még megtalálható egy szivárványos highlighter, két körömlakk, körömmatrica, folyékony highlighter és egy csillámos ajakápoló is. Az I  Unicorns limitált kollekció május közepétől lesz kapható! Nektek hogy tetszik???


Rainbow  Shimmer Eyeshadow Palette

Rainbow Highlighter & Shimmer Cream 

Lip Butter

Nail Polish - Soooo Fluffy!; Rainbow Drops & Nail Sticker

10 megjegyzés:

  1. A lakkok és a highlighter nagyon tetszenek. Amúgy bármibe lefogadom, hogy pár hónap múlva az Essence is piacra dob ilyet. Kicsit mindig fáziskésésben vannak.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. jó lenne, ha nekik is lenne majd ilyen kollekciójuk :)

      Törlés
  2. Mindegyik tetszik :) ...és nagyon remélem, hogy sikerül beszereznem minden darabját. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. én is ebben reménykedek... csak mire észbe szoktam kapni, addigra elviszik az ilyen jó dolgokat :(

      Törlés
  3. Nekem főleg a paletta és az ajakvaj. (-: Nálunk sajnos nem kaphatóak RdeL termékek, így csak képen csodálom. (-:

    VálaszTörlés
  4. A kis szemhéjpúder-paletta valamiért a Kat Von D Alchemist-et juttatta eszembe. A szivárványos highlighter viszont nagyon remélem hogy jobb lesz mint az essence-é.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ahhoz is hasonlít egy kicsit, de inkább Anastasia :) sajnos az essence szivárványos highlightot nem sikerül még elcsípnem, mindenhol elfogyott :( hogy-hogy nem jó?

      Törlés
    2. Hát tudod, egyéni preferancia, de nekem túlontúl csillámos. (Az essence pure nude highlightere lenne nekem a tökéletes finish, de az meg sötét lett...)

      Törlés
    3. Egyébként itt szombathelyen még mindenhol láttam ezt a szivárványos highlightert. Még nem kapkodták el =)

      Törlés
    4. óóó, az nekem nagyon messze van :D az ország másik végében lakok :D

      Törlés

Üzemeltető: Blogger.