Hot or not? | Silisponge, vagy szilikon blender (ahogy tetszik)

Pár hónappal ezelőtt mást sem lehetett látni az insta és a Youtube beauty részlegein, mint ezt a fura kis szilikon bigyót, ezt a lapos kis műanyag darabot, amit silisponge-nak vagy silicone blender-nek neveztek el (szilikon szivacs, muhhhahha :D) és ami állítólag sokkal jobb, mint a Beauty Blender, mert ugyanolyan jól fel lehet vele vinni az alapozót, csak éppen tartósabb, könnyebben tisztítható és a legfontosabb: egyáltalán nem nyel el egy cseppnyi anyagot sem. Na, gondoltam, ezt bizony ki kell próbálni, már csak a blog miatt is. Az eredeti kitaláló/gyártó a Molly Cosmetics volt, szállítanak hozzánk, a termék ára $10 körül mozog, de más márkáknál is meg lehet találni ezt a kis szilikon bigyót. Én ennyi pénzt nem voltam hajlandó kiadni érte, így inkább lecsaptam egyre a városkánk kínai üzletében kemény 490 Ft-ért, nektek is inkább ezt a megoldást javaslom, vagy az Aliexpress-t, esetleg megvárhatjátok a Catrice és az Essence őszi szortimentjeit.



Az én siliponge-om csepp alakú, de más formában is kaphatóak, én úgy gondoltam ezzel lesz a legjobb dolgozni. A tapintása kellemes, kicsit fura, de azért nagyon megtetszett, reménykedve láttam hozzá a teszteléshez. Első körben a Paris Berlin Le Fluid alapozójával használtam és jajjj... Borzalmas lett a végeredmény, nagyon, de nagyon nem tetszett. Pedig igyekeztem mindent jól csinálni, ahogy a videókban láttam, először felsimítottam az alapozót, aztán elkezdtem beleütögetni a bőrbe, de egyszerűen sehogy nem akart egyenletes lenni, a szemkörnyékre és az orrtőbe pedig egyenesen lehetetlen volt felvinni bármit is vele.



De nem adtam fel, új nap, új alapozó, ezúttal a MAC Studio Fix Fluid-dal próbálkoztam, kicsit jobb eredménnyel, de még így sem tetszett a dolog. Aztán harmadszorra is nekiestem, szintén a MAC alapozóval, de inkább hagyjuk. Nem akart szép lenni, nem tudtam az orrtőben eldolgozni rendesen az alapozót és iszonyat lassan haladtam ez egész művelettel. Nagy-nagy bukta az egész, úgy ahogy van! Hiába a könnyű tisztíthatóság és hogy nem nyel el semmit, nekem ez egyszerűen nem éri meg. Ezerszer inkább bármilyen ecset, vagy igazi szivacs. NOOOOOOOT!!!!!!


U.I.: azért észrevettétek, hogy mostanában nem igazán lehet már vele találkozni a beauty guruknál??? Ergo előfordulhat, hogy a pozitív vélemények ellenére nem csak nekem nem vált be :D

Ti próbálkoztatok már a silisponge-gal???

8 megjegyzés:

  1. Már csak azért is hülyeség ez, mert pazarlás ide, vagy oda, a szivacsnál meg az ecsetnél pont az a lényeg, hogy a felesleget azért magukban tartják, itt meg az összes rátett terméket próbálod meg elkenegetni a fejeden...már amikor bejött, akkor tudtam, hogy ez nem fog működni, és valóban nem :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. az volt a legrosszabb, hogy kevesebb alapozót nyomtam ki nyilván, de még így is furán soknak tűnt és még egyenletes sem volt, csak hosszú percek kínszenvedése által sikerült úgy ahogy kinéznem valahogy :D

      Törlés
  2. Először egy szilikon implantátum jutott eszembe róla. :D De ezek szerint kb. annyira hasznos is. :D

    VálaszTörlés
  3. Szerintem ennél az is jobb, ha csak simán, ujbeggyel visszük fel..

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D na mondjuk azért az sem egyszerű, bár van olyan alapozó típus, amihez ez a legjobb módszer még mindig :)

      Törlés
  4. Szerintem ez úgy alakult ki, hogy valaki kipróbálta a magassarkújába való szilikon párnácskát- mert hogy még a formája is olyan!!! Meg hát vannak is azok a videók, hogy BÁRMI lehet felvivő tárgy az alapozáshoz. :)

    VálaszTörlés

Üzemeltető: Blogger.