Az ünnepi partik kötelezői kellékei - Pupa Party On! kollekció

Közelednek az ünnepek és velük együtt a rengeteg munkahelyi, családi, baráti stb buli is, ahová azért illik ám a lehető legjobban legcsillogósabban megjelenni ;). Én bevallom őszintén, egyetlen dolog miatt várom őket, mégpedig azért, hogy szépen felöltözhessek és kisminkelhessem magam (most tudtam meg mi lesz a munkahelyi évzáró buli menüje... maradjunk annyiban, hogy nem sushi, tragédia :D). Természetesen ilyenkor bátran fürdök meg a parti előtt a lehető legtöbb csillámban, hiszen mikor máskor. Persze nem kell túlzásba vinni, de azért nem árt egy kis ragyogás szerintem, amit idén nálam a Pupa mesés Party On! kollekció termékei biztosítanak. Legnagyobb szerencsémre majdnem mindegyik darabot megkaptam tesztelésre (el sem hiszem, nagyon köszönöm még egyszer Pupa 💖), lássuk is őket, bár bevallom őszintén, hogy mindent annyira imádok, azt sem tudom hol kezdjem a bemutatásukat...






Extreme Gold Highlighter - 001 Golden Rainbow (4590 Ft)

Kezdem mondjuk a highlighterrel, mekkora meglepetés... A cuki Golden Rainbow nevű darab (annyira klassz neve van, nem?) a szokásosnál sajnos sokkal kisebb kiszerelésben érkezik, szóval lehetne kicsit barátibb talán az ára, de na, ez van, ezt kell szeretni. A highlighter három árnyalatból áll - aranyfényű fehér, fehérarany (nem, nem ugyanaz :D) és arany - ezek együttesen, nos aranyszínűek lesznek a bőrön. Viccet félretéve, meleg tónusú, igazi arany fényt adnak a bőrnek, nagyon szép végeredményt lehet vele elérni. A púder formulája leginkább a baked termékekhez hasonlít, kicsit keményebb, de nem porolós és igazán szép hatást nedvesen lehet vele elérni. Szárazon nekem kicsit visszafogott egyébként, de azért úgy is nagyon tetszetős. A tartóssága átlagos, a nap végére elkezd fakulni azért, de nem vészesen.




Vamp! Sparkling Eyeshadow - 001 Shimmering Gold (3290 Ft)

Gyorsan az elején bele is kötök kicsit ebbe a termékbe, szerintem tévesen nevezték el eyeshadow-nak, ugyanis ez inkább egy topper, mint normál szemhéjpúder. Szóval, erre érdemes odafigyelni :). Ettől függetlenül nagyon szuper darab, annak, aki szereti az arany csillámokat. Én nagyon szeretem őket (meg az ezüstöt is, meg a pinket, a kéket, a holóóóót, meg úgy egyébként az összeset), szóval ezt is nagyon szeretem, már csak azért is, mert egyszerűbb használni, mint egy normál csillámpúdert, nem kell hozzá ragasztó, nem száll össze-vissza, de mégis ugyanazt a hatást lehet vele elérni. A legegyszerűbben ujjal tudjuk felvinni, rétegezhető, nedvesen is lehet vele dolgozni és szerencsére csak minimálisan pereg, abszolút nem zavaró módon. Szépen feltapad a szemhéjfestékekre, különösen a krémesekre és ott is marad. Szerintem simán lehet hétköznapra is használni, én is feldobtam már munkába és meg is lettem dicsérve, hogy milyen szép a szemsminkem. Azt hiszem a Party On! kollekcióból ez a kedvenc darabom, nagyon különleges, nagyon szép, nagyon extra hatást lehet vele elérni és gyerekjáték a használata.




Vamp! Duo Liner - 001 Black & Gold (3890 Ft)

Nem vagyok egy nagy tus rajongó, ezt már elég sokszor említettem, de azért a csillámos daraboknak még én sem tudok ellenállni, ugyanis ezeket be tudom néhanapján építeni a sminkembe. Ennek a tusnak ráadásul két vége is van, az egyik egy fekete ezüst csillámokkal, a másik pedig egy metálos arany csillámokkal. Nagyon szép pigmentált mind a kettő (használat előtt azért felrázandóak, ha a maximumot akarjuk belőlük kihozni), gyorsan száradnak és tartósak is. Természetesen önmagukban is használhatóak, de szépek akár szemhéjpúder fölé topperként is.





Vamp! Mascara Top Coat Gold - 001 True Gold (2890 Ft)

Őt csípem a legkevésbé a kollekcióból, nekem egyszerűen ugyanis túl sok. Maga az ötlet nagyon tetszene, hogy egy szép, finom, aranylóan csillámló réteg kerüljön a pillák végére, de ez a top coat annyira durván pigmentált és erős, hogy konkrétan full arany lesz tőle a pillám. Ami amúgy nem csúnya, csak kicsikét sok. Még próbálok finomítani a dolgon, de dolgozni kell vele az az igazság. Viszont szemöldökre és hajra nagyon tuti ;).




Extreme Gold Sparkling All Over - 001 All That Glitters (3890 Ft)

Legszívesebben nem fűznék túl sok kommentárt ehhez a termékhez a lenti swatch képen kívül... Annyira gyönyörű ez a csillámló krémzselé highlighter, teljesen kész vagyok tőle! Ráadásul nem csak sima sárga arany, de fehérarany csillámok is vannak benne. És mindenre lehet használni, de tényleg mindenre! Testápolóba lehet keverni és felvinni a vállra, dekoltázsra stb (persze önmagában is lehet használni), arcon is csodás, hajra is lehet kenni, meg lehet benne fürödni, szemre is lehet használni, tényleg bárhova, mert szépen gyorsan megszárad és tartós is. Nálam tuti alaptermék lesz az ünnepi/parti szezonban :).





Nektek hogy tetszik a kollekció? Kipróbálnátok valamelyik terméket?

Nincsenek megjegyzések:

Üzemeltető: Blogger.