TESZT | Pupa I'm Matt rúzsok

8:02 du.
A Pupa I’m Matt rúzsokkal még tavaly decemberben találkoztam először és mivel imádom a matt rúzsokat (még mindig ezek a kedvenceim, nálam ez a finis és típus az abszolút No.1), nyilván nem tudtam ellenállni és elhoztam egy szépséges színt a kínálatból (031 Magenta Rose, ami el nem tudom képzelni, hogy és miként magenta, miért ezt a nevet kapta, mert semmi köze az árnyalathoz). Valamiért külön tesztet nem írtam róla, mert a sors úgy akarta, hogy még pár árnyalatot kipróbáljak mellé a Pupa jóvoltából és együtt kerüljenek ki egy posztban ☺. Így végül összesen 5 színt tudok nektek bemutatni a 16 darabos kínálatból. Enjoy!




Első körben megemlíteném, hogy az egyébként nagyon esztétikus és csinos csomagolási design halálra idegesít most már a Pupa rúzsainál… Se fotózni nem lehet őket rendesen, meglátszik rajtuk minden és a rúzstartókba sem férnek el, mert iszonyatosan ducik (annyi van már belőlük, fogalmam sincs mibe és hogyan rakjam őket…). Micsoda problémák, igaz :D? Hiába tetszik, mert amúgy különleges, nem megszokott, így könnyen ki lehet szúrni a többi rúzs között, de mégis sok a hátránya, ha praktikus oldalról szemléljük őket. Persze a lényeg az, hogy jól záródnak és strapabíróak.



De igazából, kit érdekel a csomagolás, ha maga a termék fantasztikusan teljesít? Mert a Pupa I’m Matt rúzsok szerény véleményem szerint a legjobb matt rúzsok jelenleg a piacon, azok közül, amiket kipróbáltam (és sokat kipróbáltam már). A formula full matt finishez képest nagyon krémes, könnyen kenhető, egy rétegben fed és minden színnél ugyanolyan jó a minőség és a pigmentáció (szerintem elég gyakran előfordul, hogy egy vonalon belül nem egyforma a termékek minősége) még a lila árnyalatú darab esetében is, pedig ezek mindig trükkösek. A viselete kellemes, egyáltalán nem szárítA ráadás a tartósság, ami még számomra is meglepően jó, hosszú órákig bírja, és ha nem is 100%-ban, de nagyjából az evésnek is ellenáll. Az én könyvemben ilyen egy tökéletes matt rúzs.




A kínálatban összesen 16 árnyalat található, vannak nude-ok, intenzív nude-ok, divatos ’fun’ színek és dögös, erőteljes darabok is. Szerencsére mindegyikből tudtam próbálni:

  • 052 Savage Cyklamen: kicsit mindig tartok az ilyen nagyon élénk liláktól, de talán a rózsaszínes alaptónus miatt egészen jól elviselem magamon :). Nagyon tetszik, bár nem ez lett az öt közül a kedvencem.
  • 072 Velvet Ruby: nagyon mély pink alapú piros, őt valahogy nem tudom a magaménak érezni, ezt szeretem a legkevésbé, pedig egyébként ránézésre csodaszép árnyalat, csak nem áll jól sajna.
  • 032 Fancy Mauve: imádom az ilyen mély, sötétebb természetes tónusokat (ez egy tompa bordó), nagyon dögös, látványos, de mégsem sok. Gyönyörű hideg tónusa van, igazi őszi szín, tuti le sem fog rohadni rólam szeptembertől.
  • 070 Cora Red: hát nem elképesztően tökéletes ez az igazi piros rúzs? Imádom! A legnagyobb kedvencem az egész kínálatból, annyira eltalálták ezt a színt, egyszerűen meseszép, csodás, wow. Annyira élénk, szinte neon hatású, nem tudok betelni vele...
  • 031 Magenta Rose: őt is nagyon szeretem, ami nem csoda, hiszen magamnek vettem meg (látszik, hogy már volt használva :D). Egyszerűbb darab, de nem unalmas, mély tónusú nude, nagyszerű a hétköznapokra.




A swatchokon egy húzást láthattok, ennyire nagyon pigmentált és egyenletes mindegyik, még a lila is. Csak ajánalni tudom a Pupa I'm Matt rúzsokat, szerintem tényleg a legjobbak a piacon, nálam a MAC-nél is jobban teljesítettek, pedig eddig azok voltak a kedvenc mattjaim. Ráadásul árban sem rosszak, 3450 Ft-ba kerülnek, de sokszot van akció vagy valami kupon, szóval akár olcsóbban is hozzá lehet jutni. Nektek melyik tetszik a legjobban? (Savage Cyklamen, Magenta Rose, Cora Red és Velvet Ruby)



Nincsenek megjegyzések:

Üzemeltető: Blogger.