Újdonság | Pupa maszkok

Mi manapság a legmenőbb arcápolási termék? Ugye, hogy az arcmaszkok? Brutális módon ellepték a beauty piacot az különféle maszkok, olyan széles választékban, hogy csak kapkodom utánuk a fejem és már lépést sem tudok tartani velük. Természetesen minden márka ki is használja ezt a trendet és sorra jelennek meg az újabbnál újabb darabok, egyre innovatívabb formákban. Igazából mindegyik fajta nagyon népszerű, azonban talán a legkedveltebbek most az agyagmaszkok, a lehúzható (lehetőleg minél extrémebb jellemzőkkel bíró, pl. csillámos, színes, stb.) maszkok és természetesen a fátyolmaszkok. A Pupa újdonságai között mindegyikből találunk, ráadásul nem is egyet, így mindenki kedvére válogathat közülük. Én voltam olyan szerencsés, hogy a legtöbbet ki is próbálhattam a márka jóvoltából, azonban most az egyszer eltekintenék a szigorúan vett teszttől, inkább csak röviden véleményezném őket, illetve leírnám a rövid ’jellemzésüket’ (egyszerűen olyan sok van belőlük, hogy amióta megvannak a felét sem tudtam kipróbálni úgy igazán :D).



Fátyolmaszkok



Fátyolmaszkok már korábban is voltak a Pupa kínálatában, így ők annyira nem voltak ismeretlenek. Jelenleg különböző bőrproblémákra vannak teljes maszkok és megjelentek a lokálisan használható kis speciális darabok is. Amiket én próbáltam, azok közül majdnem mindegyik illatanyagmentes, ezt mindenképpen díjazom. A hidratáló ajakmaszk (Moisturising Lip Mask, 1590 Ft) volt az első, amit kipróbáltam, ebben AHA sav van, 15-20 percig érdemes fent hagyni és tényleg működik (sajnos eddig nem találkoztam olyannal, ami tetszett volna és be is vált). Egyértelműen lehetett látni, hogy az ajkaim kisimultak és ezáltal teltebbnek is tűntek, valamint puhábbak lettek. Hasonlóan lokális az Anti-age Mask is (1590 Ft), ezeket a kis szöveteket az orr/száj és a szemkontúrra kell helyezni (15-20 perc a hatóidő). Nekem nincsenek ráncaim, borzalmasan rossz alany vagyok a teszteléséhez, így még nem mertem egyelőre emiatt elpazarolni (szerintem valaki más fogja helyettem kipróbálni).




A puffadt, karikás szemekre való maszkot (Mask To Fight Puffy Eyes And Dark Circles, 1590 Ft) viszont kipróbáltam, ebben vízhajtó hatású összetevők és koffein is van (15-20 perc hatóidő) és ugyan a sötét karikákat nem tünteti el (első használatra), de a puffadást leviszi (sírás után, minimális alvás után, buli utáni reggel nagyon jól tud jönni :D). Rajtuk kívül még van egy nagyon érdekes lokálisan használható háromlépéses pórustisztító is (Nose Patches, 1950 Ft), aminek az első maszkja megnyitja, a második tisztítja, a harmadik pedig lezárja a pórusokat és nyugtatja a bőrt az orron (mindegyiknek 15 perc a hatóideje). Én azt vettem észre, hogy tényleg működik, amin igazából meglepődtem, mert nem gondoltam volna, hogy vannak hatásos pórustisztító tapaszok, de úgy tűnik, hogy tévedtem. Szóval tetszik és biztosan használni fogom még.




Újdonságként csatlakozott a már meglévő arcmaszkokhoz a Purifying Black Mask (1250 Ft), amiben növényi szén van, tisztítja a bőrt és szabályozza a faggyútermelést, vagyis pont nekem való. A hatóideje 15-20 perc, a használata után, puha és sima a bőr, valamint valóbban mattabb, de a hosszú távú hatásról sajnos nem tudok beszámolni. A Pupa fátyolmaszkokat heti 2szer lenne ajánlatos használni, szerintem mindegyik megfelelő mennyiségű anyaggal van átitatva, érezni mindegyiknél, hogy kicsit szárad a használat során, vagyis a bőr beszívja, amit be kell. (Hozzátenném, hogy aki az ázsiai maszkokhoz van szokva, az kevésnek fogja találni a ’nedvességet’, elsőre engem is meglepett, de így legalább nem vész kárba semmi, nem dobom ki a felesleget és csordogál semmi az arcomon.)



Tubusos maszkok



Ezekből a rendkívül praktikus csomagolású maszkokból összesen 6 különböző jelent meg, kettő radírozó hatású, kettő lehúzható és kettő agyag. Mindegyikük 2290 Ft-ba kerül, 50 ml anyag van bennük (ami a különleges tubusos kivitelezésnek köszönhetően teljesen kinyerhető) és sajnos mindegyikben van illatanyag, egyesekben nem is kevés. Nekem emiatt a két exfóliáló maszk (Exfoliating & Revitalizing Mask citrom kivonattal és illattal és Exfoliating & Energising Mask narancs kivonattal és illattal) nem igazán tetszett, van bennük valami, amit nem szeretett sajnos a bőröm. Pedig állagra kellemesek, nem dörzsölnek túlságosan és könnyű őket használni, valamint szerintem simán radírként is lehet használni, nem csak maszkként. (A hatóidejük egyébként 5 perc és hetente két alkalommal érdemes őket használni.)




A kedvencem a két lehúzható maszk lett, ezeket egyszerre szoktam használni, hiszen éljen a multi-masking ☺. Az egyikük egy ragyogásfokozó, bőrtónus kiegyenlítő aranykolloiddal (Peel-Off Brightening Mask), a másik pedig egy pórusfinomító bambusz szénnel (Peel-Off Pore Perfecting Mask). Mind a kettőt nagyon-nagyon vékonyan kell felkenni, mert különben nem száradnak meg (de így legalább jó sokáig fognak tartani), mind a kettőnek kellemes, nem túl erős illata van, a hatóidejük 15-20 perc, de én akár félórát is fent szoktam hagyni őket. A fekete többszöri, rendszeres használat mellett tényleg javított a pórusokon, tisztábbnak tűnnek és nem is zsírosodnak olyan gyorsan a kritikus pontok, ez már azért valami. Az aranyat meg szimplán csak élvezem, egyelőre nagy változást nem tapasztaltam, bár a rendszeres radírozás mellett nem is szokott fakó lenni a bőröm.




A két agyagmaszkban egy csipetnyi csalódtam, ugyanis nem olyan jó krémes, sűrű állagúak, ahogyan én azt megszoktam az agyagmaszkoktól, hanem elég folyósak és olyan kevéskének, vékonynak tűnnek az arcon. Ezeket is multi-masking keretein belül használom, az egyik tisztító és simító rózsaszín agyaggal (Purifying & Smoothing Mask) a másik pedig egy tisztító és mattító zöld agyaggal (Purifying & Mattifying Mask). Heti kétszer, 5-10 percig érdemes őket használni. Gyorsan száradnak és a vékonyságuk miatt nagyon könnyű őket lemosni, ez azért tetszik. Nálam nem olyan látványos a hatásúk, mint pl. a L’Oréal agyagmaszkoknál, kicsit azoktól gyengébbek, de azért nem rosszak, el fogom őket használni (hátha hosszabb távon látványosabb lesz a változás).





Kéz- és lábmaszk

Én személy szerint ezeknek a speciális kéz- és lábápoló maszkoknak örültem a legjobban, mert ilyeneket korábban még soha nem próbáltam. Mind a kettő nagyon jópofa, olyanok, mint egy pár kesztyű és zokni, csak fel kell őket húzni, relaxálni 15-20 percig és utána élvezni a selymesen sima ápolt bőrt. A kézmaszk (Nourishing Hand Mask, 1990 Ft) karitévajat, a lábmaszk (Repairing Feet Mask, 1990 Ft) pedig mézet és gyömbérkivonatot tartalmaz. El tudom képzelni, hogy hetente elhasználok belőlük egyet-egyet, mert elég szárazak a kezeim és a lábacskáim is és nagyon jót tett nekik ez a két termék. Persze ez heti 4000 Ft pluszkiadást jelentene… ☹. Havi egyszer is elég lesz :D.




Összességében szuper ötlet volt a Pupa részéről ennyi féle típusú és hatóanyagú maszkot behozni a kínálatba, hiszen így biztosan mindenki megtalálja a számára legmegfelelőbbet. A tubus maszkok csomagolása pedig abszolút külön piros pontot érdemel, nagyon praktikusak, könnyűek, kis helyen is elférnek, fel lehet őket még akasztani is akár valahova és minden cseppnyi anyagot ki lehet így nyerni belőlük. Nekem egyértelműen a különlegesebb darabok (ajakmaszk, kéz- és lábmaszk, lehúzható maszkok) tetszettek meg a legjobban, ezeket ajánlom elsősorban kipróbálásra. Az árak nagyjából okésak, szerintem a tubusosak megérik a 2300 Ft-ot (kevésnek tűnnek, de van pl. olyan 50 ml-es lehúzható maszk, ami 15ezer Ft és cseppet sem hatásosabb), a fátyolmaszkok azonban, ha heti kétszer használnánk őket – ahogyan a Pupa javasolja, akkor már kicsit sokba kerülnének. Ezért is szeretem jobban a nem egyszer használatos darabokat ☺.

Nincsenek megjegyzések:

Üzemeltető: Blogger.